Ste oprávnení stanoviť akúkoľvek minimálnu cenu podľa svojho želania. Dávajte si ale pozor, aby ste nezvolili nereálnu cenu, inak riskujete, že získate menej ponúk, nízku konečnú cenu alebo v najhoršom prípade žiadny predaj. Minimálna cena musí byť „najnižšia cena“, ktorú ste ochotní akceptovať, nie konečná cena, o ktorej predpokladáte, že ju dostanete. Naše skúsenosti ukazujú aj na nasledujúce skutočnosti: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje.Platí pravidlo, že dostanete najlepšiu cenu za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena nebola pri prvom vložení realistická, majú tendenciu ignorovať automobil pri ďalších aukciách.Musíte sa preto rozhodnúť, akú cenu ste ochotní akceptovať. Zapamätajte si! Autorola.sk je aukcia, takže môžete ľahko získať cenu, ktorá je výrazne vyššia ako vaša minimálna cena. Ak chcete venovať viac času vášmu podnikaniu, tak nechajte Autorola.sk, aby prevzala všetku zodpovednosť za predaj vašich firemných automobilov. Jednoducho vyberte službu Kompletný servis a potom vás navštívi zástupca spoločnosti Autorola.sk a zdokumentuje stav vášho vozidla. Prečítajte si viac o službe Kompletný servis.
|
|